Ok.. kanskje ikke helt rett plass å poste dette... Men skjønner meg fremdeles ikke på dette nye systemet,haha
Men kom nettopp over en VELDIG fin og kuul tekst som jeg hadde på dataen her!... Syns den var veldig fin jeg, og jeg følte bare for å poste den en plass!
Kjære barnet mitt.
Jeg måtte bare sende deg ett brev for å fortelle deg hvor inderlig høyt jeg elsker deg. Jeg så deg i går da du gikk avgårde med dine venner, jeg ventet på deg hele dagen i håp om at du ville prate med meg også. Da kvelden kom gav jeg deg en vakker solnedgang og avsluttet kvelden din med en kjærlig vind du kunne kjøle deg på ….. og jeg ventet! Jeg var ved din side da du falt i søvn i går natt. Jeg lengtet så etter å røre ved deg, så jeg lot en månestråle leke med puta og ansiktet ditt ….. og jeg ventet. Jeg skulle ønske jeg kunne stige ned og prate med deg, jeg har så masse jeg vil gi deg! Du våknet sent i dag. Mine tårer rant i regnet for deg, for du så så trist ut og alene. Det gjør meg vondt fordi jeg forstår. Jeg forstår at dine nærmeste lot deg i stikken og har såret deg mange ganger.!
Men JEG ELSKER DEG!
Jeg prøver å fortelle deg det..
Den blå himmelen og det stille gresset. Jeg visker det til deg i bladene på trærne, og gir fuglene sang å synge. Jeg kler deg i varmt solskinn, og parfymerer deg med naturlige dufter. Min kjærlighet er dypere enn havet, og større enn det største behovet og ønsket i ditt hjerte. Hvis du visste hvor høyt jeg ønsket at du skulle møte min pappa. Han ønsker også å hjelpe deg. Min pappa er slik skjønner du..
Bare rop til meg, snakk med meg. Men vær så snill å ikke glem meg. Jeg har så masse jeg vil dele med deg. Men jeg skal ikke bry deg lenger. Du er fri til å kontakte meg, det er opp til deg. Jeg vil vente i en evighet,….. Fordi JEG ELSKER DEG!
Med kjærlig hilsen din JESUS <3″
This post has been edited by Dengladejento: 29 October 2009 - 02:55 PM